Немає товарів у кошику.

УКР
  • Кліентам

Кліентам

Для покупок на території України

Придбання:

Наші вироби можна придбати наступними способами:

  1. Особисто – в шоурумі за адресою: вул. Генерала Азмазова, 9 (м. Печерська).
  2. Особисто – в магазині українських брендів “Всі Свої” за адресою: вул. Хрещатик, 27.
  3. Онлайн – на сайті. Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться наш менеджер для узгодження деталей.
  4. Онлайн – через соціальні мережі (Facebook, Instagram), написавши приватне повідомлення.
  5. Дистанційно – зателефонувавши за номером: 067 320 67 57

Оплата покупки:

  1. Оплатити покупку можна готівкою або за допомогою терміналу в нашому шоурумі.
  2. Оплату можна виконати дистанційно – на сайті, а також безпосередньо на нашу картку Приватбанку.

Замовлення:

Якщо потрібного вам виробу немає в наявності або ви хочете внести будь-які зміни до конструкції аксесуара – оформіть замовлення, вказавши вимоги щодо форми, дизайну, кольору і розміру виробу.

Способи оформлення замовлення:

  1. Особисто в шоурумі за адресою: вул. Генерала Алмазова, 9.
  2. Онлайн – на сайті. Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться наш менеджер для узгодження деталей.
  3. Онлайн – через соціальні мережі (Facebook, Instagram), написавши приватне повідомлення.
  4. Дистанційно – зателефонувавши за номером: 067 320 67 57

Оплата замовлення:

Замовлення оформлюється за передоплатою 50-100%. Передоплату можна зробити особисто в шоурумі за адресою: вул. Генерала Алмазова 9. Також ви можете зробити замовлення дистанційно, оплативши його:

  1. На картку ПриватБанку.
  2. На сайті.
  3. За допомогою Яндекс.Деньги, Western Union або LiqPay.

Термін виготовлення замовлення – до 14 робочих днів.

Доставка:

Доставка по Україні здійснюється наступними способами:

  1. Нова Пошта – на відділення або адресна (по Україні).
  2. Укрпошта (по всьому світу).
  3. Кур’єр (по Києву).

Вартість доставки сплачує клієнт.

Відправку післяплатою Новою Поштою робимо за передоплатою 50%. Якщо ви перебуваєте за межами України, оплату можна здійснити через платіжні системи:

  1. На сайті
  2. Яндекс.Деньги.
  3. Western Union.
  4. LiqPay.

Умови обміну та повернення

Шановні покупці! Повернення і обмін товару здійснюється на підставі Закону України «Про захист прав споживачів».

Відповідно до закону, споживачі зобов’язані:

  1. Уважно ознайомитися з правилами експлуатації.
  2. У разі необхідності, до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями умов і правил використання товару до продавця (виробника, виконавця) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції.
  3. Користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.

Що робити, якщо ви придбали товар неналежної якості?

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач у порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  1. Пропорційного зменшення ціни.
  2. Безкоштовного усунення недоліків товару в розумний строк.
  3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, споживач має право:

  1. Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
  2. Вимагати заміни товару на такий самий або на аналогічний товар із числа наявних у продавця (виробника).

У разі придбання товару належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня придбання, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу

Споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару до продажу. Продавець зобов’язаний у день надходження товару до продажу повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Обміняти або повернути товар ви можете:

  1. У шоурумі The Wings за адресою м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 9.
  2. Скориставшись сервісом “Нової пошти” або будь-якої іншої кур’єрської служби.

Зверніть увагу: всі витрати, пов’язані з обміном і поверненням товару, несе покупець. Крім того, при поверненні товару, в комплекті з яким йшла дисконтна картка, знижка анулюється.

Гарантія

Яка гарантія на аксесуари?

На всю продукцію The Wings діє гарантія виробника строком до 10 років, в залежності від виробу. Навіть через тривалий час ви можете звернутися до нас з усіх питань щодо запропонованих позицій.

Ремонт і заміна можуть бути:

  1. Безкоштовними, якщо товар є бракованим.
  2. Платними, при пошкодженні з вини клієнта – якщо ремонт потребує великих витрат матеріалів і часу.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

З питань гарантійного обслуговування і ремонту ви можете звертатися до нашого шоуруму за адресою: вул. Г. Алмазова, 9 або отримати консультацію за номером телефону 067 320 67 57

Термін ремонту: від 1 до 14 днів.

Як я можу повернути або обміняти товар?

Повернути товар до магазину (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів з дня покупки. Це право гарантує вам “Закон про захист прав споживача”.

Для того, щоб скористатися даною послугою, будь ласка, переконайтеся що:

  1. Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, потертостей, сколів та інших механічних пошкоджень.
  2. За наявності чека, що підтверджує дату покупки.

Обміняти або повернути аксесуар можна в нашому шоурумі за адресою: вул. Г. Алмазова, 9. Також повернути товар можна через Нову Пошту, узгодивши всі деталі з нашим менеджером по телефону: 067 320 67 57

Догляд за продукцією

Натуральна шкіра якнайкраще підходить для виготовлення аксесуарів. Щоб подовжити життя вашої улюбленої сумки і надовго зберегти її в ідеальному стані, досить дотримуватися декількох простих правил догляду:

  1. Відразу після покупки обробіть виріб захисним водовідштовхуючим засобом для гладкої шкіри.
  2. Час від часу змащуйте виріб спеціальним бальзамом Renapur на основі бджолиного воску. Він очищає, живить, пом’якшує і полірує шкіру. За бажанням ви можете придбати бальзам в нашому шоурумі.
  3. Не залишайте виріб надовго під прямим сонячним промінням або поблизу освітлювальних приладів, щоб уникнути вигоряння кольору.
  4. Носіння занадто важких предметів може привести до розтягування шкіри і втрати форми. Не намагайтеся помістити у виріб речі, що перевищують його за розміром, щоб уникнути деформації матеріалу і розриву швів.
  5. Натуральна шкіра темних відтінків може передавати свій пігмент на одяг, тому слід бути обережним, поєднуючи темну сумку або рюкзак зі світлим одягом.

Що робити, якщо виріб з натуральної шкіри забруднився?

  1. Ні в якому разі не можна прати шкіряні аксесуари.
  2. Протріть забруднену поверхню спеціальною вологою серветкою для догляду за шкіряними виробами або звичайною вологою серветкою без домішок.
  3. Якщо виріб промок, залиште його висихати при кімнатній температурі подалі від опалювальних або нагрівальних приладів, джерел світла і прямих сонячних променів.

Політика конфіденційності

Адміністрація сайту Thewings.com з повагою ставиться до прав відвідувачів сайту. Відвідуючи даний ресурс, ви повністю погоджуєтеся з його політикою конфіденційності. Основні положення політики конфіденційності Thewings.com формулюються наступним чином:

  1. The Wings не передає персональну інформацію клієнтів третім особам.
  2. The Wings не передає контактні дані клієнтів без вашої згоди.
  3. Клієнти The Wings самостійно визначають обсяг персональної інформації, що розкривається.

Яку інформацію ми збираємо

The Wings збирає такі дані:

  1. Технічна інформація, що автоматично збирається ПО сайту під час відвідування даного ресурсу.
  2. Персональна інформація, що надається клієнтами при заповненні форм зворотного зв’язку.

Технічна інформація

Під час відвідування клієнтами сайту, для адміністрації The Wings автоматично стає доступною інформація зі стандартних журналів реєстрації сервера, куди входить:

  1. IP-адреса вашого комп’ютера / проксі-сервера.
  2. Ім’я Інтернет-провайдера і домена.
  3. Тип браузера і операційної системи.
  4. Інформація про ресурс, з якого клієнт здійснив перехід на Thewings.com.
  5. Інформація про сторінки сайту, які клієнт відвідує, дату і час відвідування.

Зазначена вище інформація аналізується нами в знеособленому вигляді для аналізу відвідуваності Thewings.com. Ми використовуємо її при розробці пропозицій щодо поліпшення і розвитку ресурсу. Зв’язок між IP-адресою клієнта і його персональною інформацією ніколи не розкривається третім особам, за винятком тих випадків, коли це вимагає законодавство. Технічну інформацію про відвідування Thewings.com також збирають встановлені на сайті лічильники статистики.

Використання отриманої інформації

Технічна інформація, а також інформація, що надається клієнтами при заповненні форм зворотного зв’язку, використовується виключно для поліпшення роботи Thewings.com. Вся контактна інформація, яку клієнти нам надають, розкривається тільки з їх дозволу.

Надання інформації третім особам

Thewings.com ніколи не надає особисту інформацію клієнтів третім особам, окрім:

  1. Випадків запобігання злочину або нанесення шкоди нам або третім особам.
  2. Третіх осіб, які надають нам підтримку і послуги, за допомогою яких клієнт отримує замовлення.

Захист даних

Адміністрація Thewings.com здійснює захист інформації, наданої користувачами. Дана інформація використовується відповідно до прийнятої політики конфіденційності. Ми використовуємо загальноприйняті методи безпеки з метою забезпечення захисту інформації від:

  1. Викривлення.
  2. Втрати.
  3. Несанкціонованого поширення.

Заключні положення

Жодна з заяв, що містяться на цьому сайті, не припускає укладення договору або угоди між Власником Сайту і Користувачем, що надає персональну інформацію. Політика конфіденційності лише інформує відвідувачів і клієнтів сайту про підход Thewings.com до роботи з персональними даними.

Адміністрація The Wings залишає за собою право вносити зміни до діючої політики конфіденційності в будь-який час без попереднього повідомлення.

Cистема лояльності

Одного разу взявши до рук сумку The Wings, ви не захочете розлучатися з нею ніколи. Більш того, ви точно не зможете обмежити себе одним аксесуаром. Саме тому в магазині The Wings діє накопичувальна система знижок для постійних клієнтів. Щоб отримати дисконтну карту 5%, необхідно зробити разову покупку на суму від 1000 гривень. Сума кожної наступної покупки зараховується на карту. Коли на карті накопичиться понад 5000 гривень, знижка збільшиться до 10%. Знижка не додається до інших акцій магазину. Приємних покупок!

Термін виготовлення на замовлення

Якщо товару немає в наявності або він потребує індивідуального доопрацювання, термін виготовлення позиції складає до 14 робочих днів.

LiqPay logo
Western Union logo